Krzywa Hilberta
O systemie Lindemeyera (L-System, grafika żółwia) możesz przeczytać w rozdziale 25 książki Matematyka dla programistów Java oraz w rozdziale 22 książki Matematyka dla programistów JavaScript.
Strona używa skryptu fractals.js
Listing
var cv = document.getElementById('canvas'); var ctx = cv.getContext('2d'); ctx.save(); var w = cv.width; var h = cv.height; var x = w / 20.0; var y = 3 * h / 8.0; var headDir = Math.PI; var ww = w - 6 * x; ctx.fillText("Krzywa Hilberta", 20, 20); ctx.translate(ww, y-200); //- var vars = [ "F", "X", "Y", "+", "-"]; var start = "X"; var rules = [ "F", "-YF+XFX+FY-","+XF-YFY-FX+", "+", "-"]; var scale = 1.0/2.0; var steps = 6; var angle = Math.PI / 2.0; //- var turtle = new Turtle(x, y, headDir, ww, vars, start, rules, scale, steps, angle); turtle.draw(); ctx.restore();